Translate

Polecam

Polecam
Choies-The latest street fashion

poniedziałek, 5 maja 2014

Co warto przeczytać w najbliższe dni...




Jeśli ktoś nie ma żadnych planów na najbliższe dni to zapraszam do lektury E.L. James ''Pięćdziesiąt twarzy Greya", "Ciemniejsza strona Greya" i "Nowe oblicze Greya"



Jakiś czas temu przeczytałam te książki i polecam je z czystym serem ;-). Zapewne wiele z Was te książki ma już dawno przeczytane, ale na pewno jest także dużo osób, które nie miały tej książki w ręce. Uważam, że te książki są mało realne, ale jednocześnie bardzo intrygujące. Mają sobie łatwość czytania, przez co krytycy uważają, że język tej książki jest fatalny. Zapewne mają rację, ale zauważmy, że często hitami są filmy, książki czy jakieś programy które znawcy danej dziedziny krytykują. Takich przykładów jest mnóstwo.

Pierwszy tom pochłonęłam dosłownie w jeden dzień, nie mogłam się od niego oderwać. Jest zdecydowanie najlepszy z wszystkich trzech części. Natomiast uważam, że dwie kolejne nie są znacząco gorsze. Może troszkę zaczyna "wiać nudą" ze względu, że wkrada się monotonia. Widać, że autorka w pewnych chwilach nie miała pomysłu. Ale zdecydowanie poradziła sobie z tym i czytało się to bardzo przyjemnie.

Jak wiadomo, każdy ma prawo do swojej opinii i nie każdy może lubić tego typu książki. Zdecydowanie są to książki skierowane do kobiet. Nie sądzę, aby mężczyzną się one spodobały :)

Podsumowują - ZDECYDOWANIE TAK.


















23 komentarze:

  1. Ja czekam na film, zobaczymy jak zinterpretują książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Greya czytałam ale aż tak mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam i szybko wchłonęłam 3 części :) teraz czekam na film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najnudniejsza książka jaką czytałam. Ale wiem ze wiele kobiet ją sobie chwali. Nie rozumiem zachwytu nad nią :)
    przepraszam to tylko moja skromna opinia. Nie mogłam sie opanowac by tego nie napisać ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam, świetna seria :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro jest 'typowa dla kobiet' mimo, że jestem 'kobietą' nie lubię takich książek XD
    Ale dziękuje, może kiedyś zobaczę.

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie czytałam tej książki, ale nie wykluczam że jej nie przeczytam ;)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa recenzja :) ja jestem na etapie odkrywania Harlana Cobena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również za pierwszym razem pochłonęłam całą trylogię w kilka dni ;-) aktualnie czytam po raz drugi i kończę już II część ;-) warta polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. kontrowersyjna ksiazka, ale lubie wyzwania ♥
    dodalam do obserwowanyc ;*

    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam wszystkie 3 części ale jakoś mnie nie zachwyciły ale każdy ma różne gusta
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeczytałam wszystkie części po trzy razy , jest naprawdę świetna <3

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam. Umieszczam w kolejce te tytuły :)

    http://lekcjamody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam i bardzo polecam ;))))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tą książkę.. właśnie zabieram się za trzecią część :)
    Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację?
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo słyszałam o tych książkach. Może w przyszłości je przeczytam, jednakże póki co nie ciągnie mnie do nich :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych książkach, ale to pewno dlatego, że nie lubię czytać książek. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja po maturze muszę w końcu przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zakupione wszystkie 3 tomu, ale niestety na razie brak czasu... :( a nie mogę się doczekać aż przeczytam bo tyle o tych książkach słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koleżanca się tak spodobały że kupiła mi serię a ja. Wyrosłam już z ksiazek o biednych dziewczynkach które spotykają księcia (Zmierzch do tej kategorii zaliczam). Ksiązka jest nudna, sam sex, kłótnie, pogodzenia i dalej sex. Głupio mi ją czytać w autobusie, bo czasem ktoś przez ramię zagląda:) Utknęłam w 2 tomie i nie mogę się przemóc żeby skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie czeka na swoją kolej ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny blog ! Obserwuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy tom przeczytałam, po tym jak mi kilka osób poleciło. Jak to ujęłaś zgrabnie, nie każdemu przypadnie ona do gustu i ja jestem jedną z takich osób. Nie powiem, że jest zła i nie polecam, lecz po prostu mnie się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń