Translate

Polecam

Polecam
Choies-The latest street fashion

środa, 8 maja 2013

Sukienka - jasny róż

Jakiś czas temu kupiłam sobie sukienkę, natomiast nie bardzo miałam okazję ja ubrać, ponieważ pogoda nie dopisywała. Dzisiejsza pogoda wreszcie pozwoliła ubrać luźniejsze sukienki, bardzo się cieszę z tego z powodu bo już miałam dosyć noszenia ciemnych kolorów. Sukienkę połączyłam z balerinami oraz torebką. Uwielbiam tego typu buty i torebki. Można połączyć ją z butami na obcasie wtedy  nabierze ona bardziej charakter wizytowy, a w połączeniu tak jak ja to zrobiłam to jest na codzienne wyjścia.

Zestaw:
Dress (sukienka) - Mohito
Necklace (naszyjnik) - No name
Handbag (torebka) - Sacco
Boots (buty) - Atmosphere










39 komentarzy:

  1. super, elegancko i klasycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Obserwujemy i pozdrawiamy.

    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka normalnie zakochałam się w niej :)
    dodaje do obserwowanych i liczę na rewanż :)
    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna princesska i na dodatek w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor, krój i faktura sukienki - idealne.
    bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Daria musiałbyś chyba zrobić troszkę lepsze tło jeżeli chcesz zajmować się "stylizacja". Wydaje mi się że jednolitość w otoczeniu byłaby bardziej efektowna niż sąsiadów okna :) taka mała uwaga, reszta może być.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka i torebeczka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka piekna, fajne stylizacje.
    Zapraszam do siebie na rozdanie. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello friends, I wanted to indicate that the site has been very successful :)
    I See hereinafter. I would like to invite you to their created blogs
    and sites. First, have a site named tubidy
    tubidy mp3 music can be downloaded
    via the mobile phone, even a very simple as you wish. Other than that,
    a great atmosphere and a chat with an extremely islami sohbet
    sites Waiting level, new friendships, friendships islami sohbet
    a great environment for the full verbatim by you. Finally, good words, aphorisms, and many others have
    shared with ayrılık sözleri sites
    ayrılık sözleri waiting for you, good blogs.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w jasnych kolorach:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, ale ładnemu we wszystkim ładnie :) Dziekuję za komentarz na blogu! ♥


    lost-in-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci ładnie w tej sukience,pasuje Ci :)
    Dołączyłam do bloga i serdecznie zapraszam do siebie
    http://niissley90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy zestaw ;)
    Ogólnie zauważyłam że masz interesujący blog z ładnymi zdjęciami.
    Dołączam się do obserwatorów ^^

    A gdybyś miała kiedyś później czas mogłabyś zajrzeć do mnie? Dopiero zaczynam xd
    http://alicee10x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczęca a za razem bardzo elegancka :) Dzięki za zaproszenie. Ładnie tu :) Może zamówisz kiedyś u mnie biżuterię do swojej stylizacji ;)
    A, 3. fotka naj :)
    POZDRAWIAM!

    http://bead-pattern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też pokupowałam sukienki i czekam, az w końcu będę mogła je nosić. Prześlicznie wyglądasz. Wszystko mi się podoba. Oczywiście dodaję do obserwowanych ;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki look, balerinki+sukienka :) Z przyjemnością obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna, klasyczna sukienka
    cały zestaw świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosta i ładna stylizacja ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka jest śliczna, ale torebka i buciki również. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie ma jej w Warszawie juz :( (sama chciałam sobie kupić,bo to nie ja ją mierzę ;p )

    OdpowiedzUsuń
  24. naprawdę świetne połączenie :)
    anitaturowska1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny look ;))
    w wolnym czasie zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko wyglądasz *_*
    Obserwuje i licze na rewanż ;)

    http://opowiadania-berty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna, lekka i naturalna stylizacja

    OdpowiedzUsuń