Translate

Polecam

Polecam
Choies-The latest street fashion

sobota, 26 kwietnia 2014

Czas na powrót... WIOSNA?? idealny moment :)




Dawno mnie tutaj nie było, ale był powód mojej nieobecności. Otóż spodziewam się dzidziusia. Początki były straszne, nie wstawałam z łóżka, ciągle leżałam. Mdłości, niestrawność w ciąży to fatalna sprawa. Ale już jest lepiej i to zdecydowanie :).


Obecnie jestem na etapie poszukiwania odpowiednich akcesoriów dla mojego dzidziusia i kończenia budowy domu - mam nadzieję, że zdążymy przed rozwiązaniem. Jeszcze troszkę mam czasu,, ale on strasznie szybko leci, Niedawno dowiedziałam się, że jestem w ciąży, a teraz już większa połowa za mną :)

Zastanawiam się czy kobieta w ciąży może czuć się atrakcyjnie? hmm.. myślę, że tak. Jak wiadomo każda kobieta w tym czasie przybiera na wadze, a zapewne większość z nas tego nie lubi. Ale spójrzmy na plusy tego okresu w naszym życiu. Nosimy w sobie nową istotkę, która została stworzona z wielkiej miłości dwojga ludzi. I poza tym powinien być to najpiękniejszy okres w naszym życiu - przygotowujemy się na nowe życie, które powstanie dzięki nam. 

Ja osobiście sama miałam wątpliwości  jak to wszystko będzie wyglądało. Jestem pierwszy raz w takiej sytuacji i zapewne wiele przyszłych mam ma takie pytania. Co będzie dalej? W tej chwili ciężko mi na to pytanie odpowiedzieć, ale dzięki kochanej osobie, która jest przy mnie i którą kocham ponad życie wiem, że będzie dobrze, bo oboje pragnęliśmy nowego członka w naszym życiu. Życzę każdej przyszłej mamie wsparcia w mężczyźnie - jest to nie zastąpione i we dwoje zawsze będzie dobrze.

Dzisiaj zaprezentuję swoją pierwszą wiosenna stylizację. Nie jest ona może jakaś wyszukana, ale wygoda w ciąży jest najważniejsza. Trzeba czuć się wygodnie i nic nie może być za ciasne. Przynajmniej ja tak mam :)


Zestaw:
Koszula - acces
Spodnie - H&M
Buty - PrivSklep
Okulary - allegro
Torebka - allegro
Kolczyki - S.I.C.K











20 komentarzy:

  1. Gratulacje :) Promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No Kochana to witaj w gronie! Świetnie wygladasz! Który to tydzień? Ja jestem obecnie w 16 tygodniu i całe szczęście ominęly mnie te nieprzyjemne objawy w pierwszych miesiącach :-) Tobie nie zazdroszczę, bo to nic fajnego ( trafił mi się 1 taki dzień więc mogę sobie tylko wyobrazić jak to trawa dłużej...). Co do obaw o dodatkowe kilogramy to doskonale Cię rozumiem, bo sama już przytyłam 3,5 kg i martwię się co będzie dalej...W kwestii ubioru jak narazie nie rezygnuje z poprzedniego stylu, jedynie noszę spodnie z gumą w pasie żeby nie uciskały :-) U mnie jeszcze brzucha nie widać, ale jak już będzie duży to z pewnością postawię na płaskie buty i luźne kroje :-)
    Trzymaj się zdrowo i maleństwo także!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 kg i 23 tydzień ciąży to bardzo mało więc nie masz się co przejmować! Co do spodni ciążowych to ja kupiłam 2 pary fajnych ciążowych rurek w sklepie Happymum i mogę Ci je szczerze polecić ( z pewnością pojawią się u mnie na blogu ) :-) Obecnie też jest całe mnóstwo fajnych rzeczy o kroju oversize w zwykłych sklepach np. by o la la ma genialne ubrania! Ja wysokie obcasy noszę tylko na krótką chwilę czy do zdjęć, a na codzień stawiam na niższe i stabilniejsze :-) trampki i baletki też już kupiłam na potem hehe :-)

      Usuń
  3. Myślałam sobie o Tobie ostatnio i zastanawiałam się, czemu niczego nie dodajesz... Teraz już wiem i gratuluję!:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Kochana! Mnie też dawno nie było, bo także spodziewam się dzidziusia :) Ja jestem w czwartym miesiącu. Kurde jak ten czas leci! Pamiętam jeszcze Twoje początki. Wiem co masz na myśli pisząc o tych mdłościach, bo przechodziłam to samo. Tu bym chciała skakać z radości, a tu mi niedobrze, słabo, ciągle jestem głodna i do tego coraz grubsza, a cellulit na dobre się u mnie rozgościł. Ale i tak jestem szczęśliwa i już nie mogę się doczekać aż zobaczę mojego skarba. I jeszcze więcej takich stylizacji proszę, bo ja na razie to tylko dres i bluza. Kompletnie nie mam pojęcia w co mogłabym się ubrać, a wszystkie maternity ubrania wyglądają jak dla kobiet po czterdziestce. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) stylizacja bardzo fajna, szczególnie podoba mi się torba oraz balerinki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! :)
    pozdrawiam, largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje;)
    Ale ten stan Ci służy:) Świetnie wyglądasz;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog ! ;)) Obserwuję liczę na to samo ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladasz przepieknie :) To dobrze ze juz sie lepiej czujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, gratuluję! :) Oby już ci do rozwiązania nic nie dolegało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że tak będzie. Chociaż problemy z zębami są mi obecnie bliskie ;/

      Usuń
  11. Dobrze że juz lepiej się czujesz :) Mam nadzieję że bedziesz miała czas na blogowanie :)

    http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej gratuluję! ;-) wyglądasz pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie. wszystkiego dobrego dla Ciebie i dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny brzuszek:) dziękuję za odwiedziny i obserw. - ja już obserwuję od jakiegoś czas:) pozdrawiam serdecznie:*)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje :) pięknie wyglądasz :) u mnie w brzuchu też rośnie dzidziuś i doskonale wiem co czułaś na początku :)

    OdpowiedzUsuń