Translate

Polecam

Polecam
Choies-The latest street fashion

środa, 4 czerwca 2014

Fotelik?? Jaki??




Jak wiadomo kochani jestem przyszłą mama, więc dziedzina ciuszków, akcesoriów dziecięcych powoli nie staje mi się obca. Pewnie będą także pojawiać się posty tego typu jak dzisiaj, ale to chyba zrozumiałe. Dzieci powoli nie są mi obce :)

 Do znawcy to jeszcze mi trochę jeszcze brakuje. Dlatego zwracam się do Was z takim zapytaniem: Jakie polecacie foteliki samochodowe od pierwszych dni dla maluszka.
 Mam mega mętlik w głowie, ponieważ czytam fora i jak wiadomo każdy ma swoje zdanie i plusy i minusy są wszystkiego.
 A może po prosty kupić wózek 3w1 i nie martwić się o fotelik dodatkowy z innej firmy?
 Najbardziej popularna jest chyba marka Maxi-Cosi, ale jest to jedna z droższych marek na rynku. Czy jest warta swojej ceny?? 
Dawajcie swoje opinie, może słyszałyście jakie używają Wasi znajomi czy rodzina i czy są zadowolenie?


2 komentarze:

  1. Ja właśnie zastanawiam się nad Maxi - Cosi, bo jakoś najlepsze opinie mają i wyglądają na solidne :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej jest coś w czym może Ci doradzić facet ;-); zerknij na ten link:
    http://www.recaro-polska.pl/foteliki-dzieciece/0-13kg/fotelik-young-profi-plus/system-isofix.html
    Recaro tanią marką nie jest;ale co tu ukrywać-solidną i zajmuje się też produkcją normalnych (czyli bardzo wygodnych i dobrych) foteli do samochodów.

    OdpowiedzUsuń